Fröken Skvaller önskar gott nytt år

Gott Nytt År, kära läsarinna/läsare.

Jag är Fröken Skvaller - Fruktad bland vissa, men Älskad av många fler.

Min kära blogg börjar på ett lite udda datum. Ett sådant där datum som inte betyder någonting speciellt och som inte fyller någon reell funktion. Synd. Det hade varit mer effektfullt att skapa en blogg på skottdagen e d. Nu blev det inte så. Därför får du kära läsarinna/läsare hålla till godo.

Anledningen till att jag valde att starta en blogg är följande:
1 Jag hade ett nyårslöfte att uppfylla.
2 Jag har många små tankar som jag vill dela med världen.
3 Jag har så väldigt mycket skvaller, som bara väntar på just mina kära läsarinnor/läsare!

Håll till godo. Det har precis börjat. Och om du inte aktar dig, kanske dina små hemligheter läcker ut just här, just nu...

Sincerely,
Fröken Skvaller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0