Feminist - javisst!

Första skvallret...

Igår, på mitt kära jobb träffade jag en helt random kille. Jag tror att vi gick i samma skola för vääääldigt länge sedan. Efter att ha berättat precis hur mycket han hade betalat för sin lägenhet inkl möblemang (2 miljoner) berättade han om sina häftiga VIP-fester med diplomatbarn. Jag försmäktade  natuuuuurligtvis och önskade bara att han skulle be mig följa med...

Tro det eller ej, men han mer eller mindre tvingade på mig sitt nummer. Tragiskt tragiskt tragiskt.

Jag blev än mer övertygad om att feminismen som ideologi är klok och viktig. Jag har INGEN förståelse för hans överkåta lilla manstyp. Om någon annan vill ha hans nummer så är det bara att skicka en kommentar.

Sincerely.

Kommentarer
Postat av: Llou

synd att hans diplomatbarn inte kan kompensera för hans fula yttre...

2009-01-07 @ 17:57:17
URL: http://intothewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0