Aggression #1

Ah!
Jag älskar/hatar/älskar facebook. Det är där och endast där man identifierar de små trampen i klaveret. Ett lite missanpassat strul där - någon som ser wasted ut där. Mest är det dock tragiskt.

Jag hatar att se "g tagged p in a photo"-symbolen. (Ni finns på riktigt, g och p!) Sedan följer femton miljarder bilder som bara är plutmunnar, dimmiga blickar och kommentarer "ahhh, gulligulligull". Spara mig.

Killen som uppfann facebook var smart. Är vi smarta nog att ta bort våra facebooks?

Fröken skvaller kokar bort.

Kommentarer
Postat av: Llou

jag anar en viss aggression... men jag tror knappast att du har modet att ta bort din "fejja". vi får vänta och se.. ring mig ikväll btw.

2009-01-26 @ 13:17:38
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0